Volgers

15/03/2023

stiltetyd Matt 13:44-58 koninkryk gedagtes

Vers 44 spring die gedagte na vore oor 1. Blydskap as jy die koninkryk ontdek. Seker omdat dit die antwoord op alles is. Bevredigend en vervullend soos niks anders kan doen.
2. Verkoop van alles. Soos ek wat Mosambiek toe ry met soveel onsekerhede van ons land en die uitreik self. As ek alles in my hart kon prys gee en alle sekuriteit vind in God, dan sal verliese mos nie my gespanne maak nie. Weg gee van alles kan soveel vryheid bring. Dit is nie dat mens verantwoordelikheid en motivering om te groei prys gee nie, maar dit verander so dat alles Syne is en ek net 'n rentmeester of bestuurder is. Dit verander benaderings tot die lewe heeltemal. 
Here ek klou nog te veel vas en dit maak my nog gespanne. Ek gee weer alles vir U en leer my vertrou. Saam met U is dood gaan sê angel getrek en kom lewe deur die dood. 
Vers 45-46. Hier spring die woord soek na vore. Sonder die Here gaan almal soekende bly, want ware vervulling kom deur die Here. Ongelowiges kom soms weerstandig voor, maar hulle is almal soekend. Die wat die hardste baklei is die naaste aan die koninkryk.
Weer eens verkoop die handelaar ALLES. 
Vers 47-50
Hier staan uit die realiteit van bose en regverdige mense. Die onderskeid wat gemaak gaan word aan voleinding van wêreld.
Die hele wêreld is verlore en op pad na oordeel. Niemand verdien die Hemel en 'n ewige lewe nie. Sommige aanvaar versoening en word amper onregverdiglik gered. (ons weet dit is nie, maar julle weet wat ek bedoel).
Vers 51-53
Die woord wat uitstaan is leerling. Dit klink asof woord kennis nie genoeg is nie. Die kenners wat 'n leerling geword het. Dissipels was nie kenners van geskrifte nie want die meeste was heeltemal ongeletterd. Hulle het egter leerlinge van Jesus (wat ook die Woord is) geword. Dissipel pad en dus leer deur lewe. As mens hierby skrif kennis voeg dan is daar 'n skatkamer wat nie die ou dinge verloor nie en saam met dit nuwe dinge leer. Bly dus vir altyd 'n leerling. 
54-58
Mense van Jesus se dorp kon nie die uitsonderlike in die allerdaagse raaksien nie. Dalk het trots ook 'n rol gespeel. Hoekom hy en nie ons nie? Verder was hulle verwagtinge anders as Jesus se realiteit.
Here gee dat ek u nie in my huis sal mis omdat ek verkeerde goed soek nie. 

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking

2023-11 Lugela besoek

hierdie is berg by Cricane (morrua)  Hier is die byeenkoms by Cricane  Tydens Cricane gesprekke ...