Volgers

10/03/2023

2023-03-10 In Milange

 In die tyd wat ek hier moet wag het Hefsiba die Teologiese skool van die IRM 'n toerustings byeenkoms vir hulle leiers. Dit is nou meer administratief, maar in die proses kry ek kans om 'n paar gesprekke met hulle te deel.

In die een gesprek word ek "nie offisieël gevra om te help fasiliteer aan 'n geestelike groei gesprek. Die nood kom uit die besef dat die kerk dikwels nie regkry om 'n verhouding met die Here aan die lidmate oor te dra nie. Dit is dus baie belangrik dat daar 'n soort van proses iewers aan die gang gesit moet word waar leiers hulle geloof met mekaar kan deel sodat dit deel van lewens sal word. Hulle het my kontak besonderhede gevat om later weer verder hieroor te gesels met my besoeke vorentoe. Ek word onofisieel gevra om solank navorsing hieroor te doen. Min weet hulle dat ek al lankal soort van navorsing doen en oplees oor so 'n proses. Dalk is dit deel van God se plan vorentoe.

Die tweede gesprek is met 'n dominee wat ook besef dat leiers net groei indien hulle met mekaar deel. Hy het dit persoonlik so beleef. Dit was vir my goed om lekker hieroor my hart te kan oopmaak en bereidheid om as dit moontik is om deel van so 'n proses te wees. Op die ou end weet ons prakties dat groot byeenkomste net baie moeilik is. Verder ook dat plaaslike byeenkomste ander denominasies ook moet insluit want dit is waar gelowiges met mekaar kan deel ook as die byeenkoms verby is. 

Ek kon ook die tyd gebruik om die audio bybels op die spelertjies te laai. Ek het nie gedink dat ek daarby gaan uitkom nie, maar kon toe ongeveer 20 spelertjies gereed kry vir gebruik asook om die Heidelbergse kategismes in die taal Lomue ook op 'n spelertjie te laai. Nou vra ek leiers om daarna te luister en saam te dink hoe mens so 'n instrument kan gebruik om 'n verhouding met die Here te bevorder. Tussen leiers maar ook op die ou end met lidmate. 

Sikloon Freddie is nou besig om ons program te verander en nou moet mens weer mooi luister by mekaar en by die Here oor hoe om dit te verander. Ipv net oor beweeg more en vandag, kom die sikloon nou stadiger nader en dan bly dit vir 'n paar dae hang oor die hele gebied waar ons besoeke wou reel en bouwerk wou doen. Dit beteken baie reen tot Woensdag, behalwe as vriend Freddy weer van plan verander. Dit is nou retig 'n hardnekkige storm.


Dit is soos die reënval kaart teen Woensdag lyk. Die blou is aanvaarbare reën soos dalk ook nog die groen, maar die geel rooi en veral wit is baie swaar reën. 

Verder kon ek die verrassings partytjie van Silas (die duitser wat saam met Espanhor werk) bywoon. Hulle het dit op die plaaslike tradisie gebasseer. Die vriende het die koek en samoesas ens gebring en Silas moes dit sny in stukkies en met 'n vurk eers vir elkeen 'n stukkie voer. Daarna is kerse opgesteek uitgeblaas en toesprake gehou. Aangesien ek 'n dominee is moes ek twee keer praat en moes ek die gebed doen.



Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking

2023-11 Lugela besoek

hierdie is berg by Cricane (morrua)  Hier is die byeenkoms by Cricane  Tydens Cricane gesprekke ...