Volgers

19/07/2023

Nephipi en Liaze besoek

In Gile kom ek agter dat alhoewel die gemeente baie agteruit gegaan het, daar nog potensiaal lê. As die regte insette gelewer word, kan die gemeente baie groei.
Die ds het nie soveel bagasie as wat ek gedink het nie en vroeg die oggend laai ons alles. 
Die Murrua berg die oggend voor ons vertrek
Daar is goeie gesprekke in die bakkie, want ons vorder stadig. Die aand ry ons deur Milange met die son wat sak. 


Dit was lekker om weer in Nephipi te kom na soveel jare en van dieselfde leiers daar te kry. 
Volgende oggend kuier ek daar en ry terug na Milange. 
Kyk hoe lyk Mulanje berg van agter na sikloon Freddie
Sondag hou ons erediens in Liazi gemeente wat my eerste gemeente was. Ek kry 3 goeie gesprekke in met dominees en ontmoet weer ou bekendes. 

Na die 2 ouderlinge is ds Adolfo, dan Ds Isladge van Chiconono wat nou in Namitimba dien. Dan João Herbarth en dan ds Eataforde. Regs is ds Nico Mario wat ons tuinier was in 1994 toe ons in die karevaantjie gebly het. 
Ek is terug na Milange en na 6 ure se vrugtelose staan in 'n ry by die bank besluit ek om die volgende dag terug te ry. Die laaste besoek aan Malema is gekanselleer weens verskeie redes. 
Ek slaap vanaand oor in Chiconono en gaan 'n paar dae vroeër terug wees in die koue Kaap. 






Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking

2023-11 Lugela besoek

hierdie is berg by Cricane (morrua)  Hier is die byeenkoms by Cricane  Tydens Cricane gesprekke ...