Volgers

16/09/2023

2023-09 Chiconono Mavago besoek

Dit is 'n stukkie botter wat uit my boksie melk kom na die sleg pad. Uit gekarring. 
Elke plek is anders, maar laat ek eers sê dat ek in albei die besoeke beleef het dat die Here besig is. Daar is 'n paar treë vorentoe beweeg. In Chiconono was dit veral leierskap en roeping.
In Mavago was veral die kerk se taak wat mense aangespreek het. Ek lei hulle om te ontdek wat God se doel is. Hoe Hy die hele wêreld lief het, dien en red. Gif se missie. Toe die vraag wat was eerste? God se missie of die kerk. Hulle sien toe hoe God die kerk skep vir Sy missie. Verder hoe ons mekaar en dan ander dien ter wille van Sy missie. Hulle word ook gelei om te ontdek dat die krag van die kerk in sy lidmate lê en hoe leiers lidmate op die pad moet lei. Hulle respekteer lief hê en dien. 
Hier verduidelik ek hoe seer dit soms is om jouself prys te gee. 
More moet ek preek en daarna gaan ons huisbesoeke doen. Maandag trek ons weer oor baie stof paaie terug na Lichinga. Daar dien ek Dinsdag weer toerusting. 
Dankie vir die wat bid vir die migrasie uitdaging. Dalk kom ek weg daarmee. Dit is 'n lang storie maar die migrasie kantoor kom my nie help, maar het vir my 'n telefoon nommer gegee as ek probleme kry. 
Liefde uit Mosambiek se mooi wêreld in die bos 70km van Tanzanië. 





Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking

2023-11 Lugela besoek

hierdie is berg by Cricane (morrua)  Hier is die byeenkoms by Cricane  Tydens Cricane gesprekke ...