Volgers

11/09/2023

2023-09 Besoek Sangazulu

Alhoewel ek die lekker groot geletterdjeids huis het om kos te maak en te slaap, slaap ek om een of ander rede nie lekker nie. Die dag se ry was lekker omdat ek die omgewing en mense geniet maar trek later swaar. Die eerste 100km vat 3 ure. Daar tel ek vir ds Adolfo op. Daarvandaan na Mecanhellas is 70km en dit neem 4 ure en dan nog 'n halfuur tot by Tangazulu kerkie. Hier is is ons die namiddag. 


Met bietjie minder beligting, lyk dit so:
Ons ry langs die Chilwa meer. Ek het 'n foto probeer neem. 
Ek drink 'n koffie en ek is seker dit is nie die koffie nie, maar my kragte kom soveel terug dat ek die aand sessie geniet. 
More is ons hier tot so 16h00 en dan ry ons na Sanjika die ander kerkie hier vir die volle volgende dag. 
Bid vir more. Ek dink ek moet oor gebed gesels, die kern van ons verhouding met die Here. Vanaand reeds 'n inleiding gegee waar ons moes erken dat ons geloof soms weifel. 


Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking

2023-11 Lugela besoek

hierdie is berg by Cricane (morrua)  Hier is die byeenkoms by Cricane  Tydens Cricane gesprekke ...