Volgers

23/11/2023

2023-11 Lugela besoek

hierdie is berg by Cricane (morrua) 
Hier is die byeenkoms by Cricane 
Tydens Cricane gesprekke
Erediens in Mocuba
Toilette in MDedreia van kerkie se kant af. 
Toilet van ander kant af! 

Voor die tyd was daar 'n deurmekaar spul. Eerstens is daar nie 'n sinodale dominee beskikbaar vir die besoek nie. Ds Tuvuliua is ook nie hier nie. Al die dominees woon baie entoesiasties die Veritas kursus by. Ons is baie bly daaroor, maar dit is jammer daar is nie 'n dominee wat saam met my kan gaan nie.
Toe ek uiteindelik direk met Lugela se leiers begin praat het hulle steeds nie geweet dat ek op pad was nie. Hulle was egter bereid om my te ontvang. Die middag daar aangekom en gereed gemaak om die volgende dag by die Dabane kerkie by Lugela dorp toerusting te gee. Dit was toe nie moontlik nie agv 'n begrafnis. Ek het wel so uur en half met 'n paar leiers gehad. Reeds daar het ek 'n besonderse openheid by hulle is. Hulle was veral geraak deur die feit dat Jesus die kern van alles is en hoe ons so dikwels ander prioriteite het. 
Ons vertrek toe gister direk na MDedreia waar vandag die hele dag beskikbaar was vir gesprekke. Die openheid hier het my verbaas. Ek was selfs bang, want dit lyk asof alles wat gesê word, ingedrink word. Die gesprek loop heel in 'n ander rigting as wat ek voorberei het. Ek het baie moeite gedoen om heelwat idees oor te dra met Bybelse agtergrond. Toe ons begin is daar 2 Bybels en min gevoel van die waarde daarvan. Ons begin maniere soek om die Bybel vir almal beskikbaar kan wees. Ook gee ons geleentheid om te dink hoe graag ons die Bybel wil hoor en gebruik. Die uiteinde van die gesprek was dat ons 2 persone identifiseer het wat kan lees en onderrig gawe het. Ons gesels oor die moontlikheid van hulle wat op die manier hulleself te gee om vir die Here te werk. Die grootste uitdaging was dat veral van die vroue glo dat hulle nie in staat is om dit te doen. Dit lei tot 'n gesprek oor wie is bereid om vir ander te bid. Ook daar is die denke dat hulle nie kan bid nie. Ons identifiseer toe 2 wat weet hoe om vir ander te bid en hulle verbind hulleself om elke lidmaat te help sodat volgende jaar almal ouer as 2 jaar sal kan bid vir ander. 
Ons wys dat hierdie soort van verbintenis se deel is van ons werk van die kerk en hierdie en hulle identifiseer die opdrag as komende van die Here. 
'n Ander manier om intussen die woord in huise te laat lewe is om tekste vir mekaar te leer. Ek het dit skaars gesê en die ouderling leer hulle toe die vers wat ek aangehaal het nl Joh 3:17.
Ons hanteer toe al die valse redes hoekom ons kerk is en dit word ook met groot opgewondenheid gevat. Dit lei ons toe na bekering veral nadat 'n ou man vra wat moet mens doen om gered te word. Ons gesels toe lekker oor Nicodemus. Ek vertel ook heelwat stories en ullustrasies oor hoe redding werk deur Jesus. Ons hanteer ook die vrese wat 'n struikelblok vir oorgawe is. Veral van tradisionele verstaan van die geestes wêreld asook die gebrek aan vertroue in 'n goeie God en Vader. Veral die aanvaarding van die werklikheid van God se betrokkenheid by mense. 
Jammer die dominees was nie hier nie, maar dit het regtig voor gekom asof dit werklik 'n dag waar die Here al die struikelbokke vir die inneem in harte weg gevat het. (van die struikelbokke wat gewoonlik in gemeentes voorkom is bv as mense verwagtinge het dat ek as sendeling vir hulle materiele dinge gaan gee en die fokus en vrae draai maklik daar rondom. Verder ook suspisie dat ek dinge vir sekere mense gee en ander gaan nie kry nie.)  Dit het voor gekom asof die fokus werklik op die evangelie was.
Ek tel ook 'n baie mooi openheid teenoor hulle dominee op as wat ek teenoor vorige dominees opgetel het. Dit lyk asof daar nie bedreigings is nie.

1 opmerking:

  1. Dalk het die afwesigheid van 'n dominee juis aanleiding tot meer openhartigheid gegee

    AntwoordVee uit

2023-11 Lugela besoek

hierdie is berg by Cricane (morrua)  Hier is die byeenkoms by Cricane  Tydens Cricane gesprekke ...