Volgers

24/11/2015

Laaste paar dae in Mosambiek

Kantore van Espanhor Milange
Daar is hantering van kommunikasie tussen sinode en vennote oor bouprojek in Mocuba en Magodane, dominees wat van gemeentes verander en besluite wat gemaak moet word, sinode se sending inisiatiewe, rentmeesterskap uitdagings, en nog. Ons besoek ook Espanhor soos op die foto hier bo.


Tydens sinodale kommissie vergadering
Die twee en halwe dag van gesprekke tydens die sinode, verteenwoordig ek ook die RSA vennote in heelwat van die bedieninge. 
Die sinode probeer baie hard om vanuit eie gemeentes bydraes te kry vir die werk van die sinode. Vervoer is 'n groot uitgawe, want dit is 'n prioriteit om die werk in die geisoleerde plekke te besoek. Sommige leiers wil met reels en posisie om gemeentes te dwing om by te dra. Ander verdedig die gemeentes wat sukkel met groot uitdagings. Besoekers sien baie mense, maar gemeentes het maar min werklike lidmate. Christenskap is vir baie lidmate en selfs leiers 'n baie nuwe aanpassing en mense worstel met transformasie. Dit was vir die leiers 'n groot selfinsig om te sien dat daar taakgerigte en mens gerigte mense in die vergadering is en dat ons moet aanpas by mekaar, want beide is belangrik.
Kobus Eksteen neem afskeid van sinode. Groot dankbaarheid vir sy bydrae.
Die terugrit:
Sondag betaal ek R30 om met die fietse grens toe te ry en daar kry ek die voorste sitplek in die taxi na Limbe. In Limbe klim ek oor in 'n ander taxi tot in Blantyre. Ek stap tot by Doogles backpackers waar ek bly tot die volgende oggend. Ek stap tot by bus en teen 10h00 vertrek ons na RSA.

Foto in bus teen 35 grade celsius met lugreling wat nie eintlik 'n verskil maak nie
Arriveer volgende dag teen 18h00 in Johannesburg na ure op Beitbrug. Slaap oor in Pretoria by vriende en die volgende middag 14h00 op tweede bus Kaap toe.

Hexrivier vallei uit busvenster
Ek arriveer die volgende dag 0m 8h00, beter bus as die een na Blantyre alhoewel dieselfde maatskappy.




Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking

2023-11 Lugela besoek

hierdie is berg by Cricane (morrua)  Hier is die byeenkoms by Cricane  Tydens Cricane gesprekke ...